Sprzedaż przed 25.12.2014 r. (archiwum)

Eco-Vital sp. z o.o. sp. k. i Mat-Medic sp. z o.o. S.K.A. mają zapłacić karę za wprowadzanie w błąd konsumentów.
Opublikowano: 2014-08-19 15:41

Eco-Vital sp. z o.o. sp. k. i Mat-Medic sp. z o.o. S.K.A. to spółki prowadzące interesującą działalność: jedna w branży kabaretowej, druga w dziale badań medycznych. Dziwnym zbiegiem okoliczności, po spotkaniu z tymi spółkami konsumenci wychodzili z zakupionymi garnkami i urządzeniami o tajemniczej nazwie „biostymulator”.

czytaj więcej >>

Reklamacja czy zwrot.
Opublikowano: 2014-01-07 15:17

Warto wiedzieć, na jakich zasadach możemy dokonywać tych czynności.

czytaj więcej >>

Bezpieczne zakupy - poradnik
Opublikowano: 2011-12-13 14:05

czytaj więcej >>

Zwrot zakupionego towaru?
Opublikowano: 2010-09-24 15:19

Mało kto z nas zdaje sobie sprawę, że po dokonaniu zakupu, bez dobrowolnej zgody sprzedawcy, nie będziemy mogli rzeczy zwrócić ani wymienić na inną.

czytaj więcej >>

Z reklamacją do gwaranta czy sprzedawcy ?
Opublikowano: 2005-06-21 14:19

Obecnie gwarancją konsumencką jest każde oświadczenie gwaranta zawarte w reklamie lub w dokumencie gwarancyjnym.

czytaj więcej >>

ABC konsumenta - sprzedaż na odległość
Opublikowano: 2005-06-07 13:55

Czy kupując w sklepie internetowym lub zamawiając produkt z katalogu, mamy takie same prawa jak w sklepie tradycyjnym?

czytaj więcej >>

ABC konsumenta - sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa
Opublikowano: 2005-06-07 13:25

Czy akwizytor, który odwiedza nas w domu, to taki sam sprzedawca jak w sklepie?

czytaj więcej >>

ABC konsumenta - usługi (Potyczki z fachowcem)
Opublikowano: 2005-06-03 15:17

Czy podpisanie umowy z wykonawcą to objaw braku zaufania, czy przejaw zdrowego rozsądku?

czytaj więcej >>

ABC konsumenta - co warto wiedzieć o zakupach i reklamacji, wzory pism
Opublikowano: 2005-06-03 14:50

Co zrobić z wadliwym produktem?
Złożyć reklamację u sprzedawcy – to on zawsze odpowiada za towar, który wydał konsumentowi. Gdy do produktu został dołączony ważny dokument gwarancyjny, dokonujemy wyboru – możemy zgłosić reklamację sprzedawcy albo gwarantowi

czytaj więcej >>

Reklamacja usługi fryzjerskiej i stomatologicznej
Opublikowano: 2004-05-21 13:45

Źle wykonaną usługę należy reklamować, pytanie tylko jak...

czytaj więcej >>

Towar przeceniony
Opublikowano: 2002-09-17 14:40

Znany jest przykład londyńskiego sklepu sprzedającego dywany, który w stanie likwidacji znajduje się już od kilkudziesięciu lat.

czytaj więcej >>

Umowy poza lokalem przedsiębiorstwa
Opublikowano: 2002-07-10 13:35

Zawieranie umowy poza lokalem – tzn. na ulicy, na wczasach, w naszej pracy, na wycieczce, w domu – z uwagi na element zaskoczenia - utrudnia konsumentom przeprowadzenie analizy proponowanych warunków umowy.

czytaj więcej >>

Reklamacja artykułów spożywczych
Opublikowano: 2002-04-24 05:15

Towary żywnościowe reklamujemy zawsze w sklepie, w którym dokonaliśmy zakupu.

czytaj więcej >>

infotekafundacjafk
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. zamknijzamknij