Sprzedaż przed 25.12.2014 r. (archiwum)
Eco-Vital sp. z o.o. sp. k. i Mat-Medic sp. z o.o. S.K.A. mają zapłacić karę za wprowadzanie w błąd konsumentów.
Opublikowano: 2014-08-19 15:41
Eco-Vital sp. z o.o. sp. k. i Mat-Medic sp. z o.o. S.K.A. to spółki prowadzące interesującą działalność: jedna w branży kabaretowej, druga w dziale badań medycznych. Dziwnym zbiegiem okoliczności, po spotkaniu z tymi spółkami konsumenci wychodzili z zakupionymi garnkami i urządzeniami o tajemniczej nazwie „biostymulator”.
czytaj więcej >>Reklamacja czy zwrot.
Opublikowano: 2014-01-07 15:17
Warto wiedzieć, na jakich zasadach możemy dokonywać tych czynności.
czytaj więcej >>Bezpieczne zakupy - poradnik
Opublikowano: 2011-12-13 14:05
czytaj więcej >>
Zwrot zakupionego towaru?
Opublikowano: 2010-09-24 15:19
Mało kto z nas zdaje sobie sprawę, że po dokonaniu zakupu, bez dobrowolnej zgody sprzedawcy, nie będziemy mogli rzeczy zwrócić ani wymienić na inną.
czytaj więcej >>Z reklamacją do gwaranta czy sprzedawcy ?
Opublikowano: 2005-06-21 14:19
Obecnie gwarancją konsumencką jest każde oświadczenie gwaranta zawarte w reklamie lub w dokumencie gwarancyjnym.
czytaj więcej >>ABC konsumenta - sprzedaż na odległość
Opublikowano: 2005-06-07 13:55
Czy kupując w sklepie internetowym lub zamawiając produkt z katalogu, mamy takie same prawa jak w sklepie tradycyjnym?
czytaj więcej >>ABC konsumenta - sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa
Opublikowano: 2005-06-07 13:25
Czy akwizytor, który odwiedza nas w domu, to taki sam sprzedawca jak w sklepie?
czytaj więcej >>ABC konsumenta - usługi (Potyczki z fachowcem)
Opublikowano: 2005-06-03 15:17
Czy podpisanie umowy z wykonawcą to objaw braku zaufania, czy przejaw zdrowego rozsądku?
czytaj więcej >>ABC konsumenta - co warto wiedzieć o zakupach i reklamacji, wzory pism
Opublikowano: 2005-06-03 14:50
Co zrobić z wadliwym produktem?
Złożyć reklamację u sprzedawcy – to on zawsze odpowiada za towar, który wydał konsumentowi. Gdy do produktu został dołączony ważny dokument gwarancyjny, dokonujemy wyboru – możemy zgłosić reklamację sprzedawcy albo gwarantowi
Reklamacja usługi fryzjerskiej i stomatologicznej
Opublikowano: 2004-05-21 13:45
Źle wykonaną usługę należy reklamować, pytanie tylko jak...
czytaj więcej >>Towar przeceniony
Opublikowano: 2002-09-17 14:40
Znany jest przykład londyńskiego sklepu sprzedającego dywany, który w stanie likwidacji znajduje się już od kilkudziesięciu lat.
czytaj więcej >>Umowy poza lokalem przedsiębiorstwa
Opublikowano: 2002-07-10 13:35
Zawieranie umowy poza lokalem – tzn. na ulicy, na wczasach, w naszej pracy, na wycieczce, w domu – z uwagi na element zaskoczenia - utrudnia konsumentom przeprowadzenie analizy proponowanych warunków umowy.
czytaj więcej >>Reklamacja artykułów spożywczych
Opublikowano: 2002-04-24 05:15
Towary żywnościowe reklamujemy zawsze w sklepie, w którym dokonaliśmy zakupu.
czytaj więcej >>