Bezpłatne poradnictwo i pomoc prawna
Poradnictwo konsumenckie
Opublikowano: 2014-01-27 16:14
W 2017 i 2018 roku Federacja Konsumentów realizuje zadania publiczne - Prowadzenie bezpłatnego poradnictwa i pomocy prawnej w zakresie uprawnień konsumentów oraz sporządzanie pism procesowych na rzecz konsumentów.
Zadanie realizowane jest w całym kraju. Konsumenci mogą w ramach zadania uzyskać bezpłatną pomoc w następujących jednostkach Federacji Konsumentów:
- województwo dolnośląskie: Oddział FK w Jeleniej Górze, Wrocławiu i Wałbrzychu,
- województwo kujawsko – pomorskie: Oddział FK w Bydgoszczy, Włocławku i Grudziądzu,
- województwo lubelskie: Oddział FK w Lublinie,
- województwo lubuskie: Oddział FK w Gorzowie Wielkopolskim i Zielonej Górze,
- województwo łódzkie: Oddział FK w Łodzi,
- województwo małopolskie: Oddział FK w Krakowie i Nowym Sączu,
- województwo mazowieckie: Oddział FK w Warszawie i Radomiu
- województwo opolskie: Oddział FK w Opolu,
- województwo podkarpackie: Oddział FK w Rzeszowie i Tarnobrzegu,
- województwo podlaskie: Oddział FK w Białymstoku i Suwałkach,
- województwo pomorskie: Oddział FK w Gdański i Słupsku,
- województwo śląskie: Oddział FK w Bytomiu, Katowicach i Sosnowcu,
- województwo świętokrzyskie: Oddział FK w Kielcach i Starachowicach,
- województwo warmińsko – mazurskie: Oddział FK w Olsztynie;
- województwo wielkopolskie: Oddział FK w Gnieźnie, Kaliszu i Poznaniu,
- województwo zachodniopomorskie: Oddział FK w Szczecinie,
Powyższe zadania są realizowane dzięki finansowaniu ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.