Szkolenia dla Rzeczników Konsumentów i przedstawicieli Inspekcji Handlowej

Zapraszamy do udziału w szkoleniach, które przygotowała Federacja Konsumentów. Na szkoleniu, które będzie prowadzone w postaci warsztatowej, zamierzamy poruszyć dwa tematy: odpowiedzialność za naruszenie zakazu stosowania nieuczciwych praktyki rynkowych oraz odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji.

Szkolenia są efektem decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 12 czerwca 2018 r. nr DOIK-610-21/17/AM, w której Lidl sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Jankowicach zobowiązał się do zorganizowania ośmiu jednodniowych szkoleń dla Rzeczników Konsumentów, pracowników ich biur oraz pracowników Inspekcji Handlowej.

Zgodnie z decyzją, o kwalifikacji do udziału w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń, przy czym pierwszeństwo będą miały osoby z województw zdefiniowanych w decyzji dla szkolenia w danej lokalizacji. W każdym szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 35 uczestników. Jeżeli będą wolne miejsca, na dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, przeprowadzona będzie dodatkowa rekrutacja dla osób spoza województw zdefiniowanych w decyzji Prezesa UOKiK. O zakwalifikowaniu do udziału w szkoleniach będziemy informowali 10 września 2018 r.

Poniżej przedstawiamy lokalizacje, terminy i zdefiniowany w decyzji obszar terytorialny dla danej lokalizacji.

Miejsce szkolenia

Termin

Obszar terytorialny - województwa

Miejsce szkolenia

Kielce

24.09.2018 r.

świętokrzyskie i łódzkie

Qubus Hotel Kielce 
ul. Składowa 2

Kraków

25.09.2018 r.

małopolskie i podkarpackie

Qubus Hotel Kraków
ul. Nadwiślańska 6

Wrocław

26.09.2018 r.

dolnośląskie, opolskie i śląskie

Hotel Novotel Wrocław Centrum
ul. Powstańców Śląskich 7

Poznań

27.09.2018 r.

wielkopolskie i lubuskie

Hotel Novotel Poznań Centrum
Pl. Andersa 1

Gdańsk

01.10.2018 r.

pomorskie i zachodniopomorskie

Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto
ul. Jana Heweliusza 22

Bydgoszcz

02.10.2018 r.

kujawsko-pomorskie i warmińsko-mazurskie

Hotel Mercure Bydgoszcz Sepia
ul. Marszałka Focha 20

Białystok

09.10.2018 r.

podlaskie i lubelskie

Hotel Ibis Styles Białystok
Al. Józefa Piłsudskiego 25

Warszawa

11.10.2018 r.

województwo mazowieckie

Leonardo Royal Hotel Warsaw
ul. Grzybowska 45

Wszystkie szkolenia rozpoczynają się o godzinie 10.30 (rejestracja na miejscu o 10.00) i trwają do godziny 16.30. Po szkoleniu, w tej samej lokalizacji, planowane jest spotkanie z Dyrektorem miejscowej Delegatury Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Szkolenie jest bezpłatne; w trakcie szkolenia zapewniamy przerwy kawowe i lunch. Nie refundujemy kosztów dojazdu i ewentualnego noclegu.

Szkolenie będzie prowadzone przez eksperta Federacji Konsumentów oraz pracowników naukowych Uniwersytetu w Szczecinie.

Ukończenie szkolenia będzie dokumentowane certyfikatem, pod warunkiem obecności na całym szkoleniu.

Plan szkolenia

 

10.00. – 10.30.

Rejestracja,

kawa powitalna

30 minut

 

10.30. – 10.45.

Wstęp

15 minut

Wprowadzenie do szkolenia.

10.45. – 12.15.

Moduł I

90 minut

Podstawy systemu ochrony konsumentów w ramach funkcjonowania ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Klauzula generalna i mała klauzula. Zdefiniowane ustawowo zakazane praktyki, w tym praktyki agresywne. Uprawnienia konsumenta.

12.15. – 12.25.

Przerwa kawowa

10 minut

 

12.25. – 13.55.

Moduł II

90 minut

Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym w praktyce. Orzecznictwo sądów oraz Prezesa UOKiK. Warsztaty.

13.55. – 14.45.

Lunch

50 minut

 

14.45. – 16.15.

Moduł III

90 minut

Sprzedaż konsumencka: rękojmia i gwarancja. Aspekty praktyczne, warsztaty.

16.15. – 16.30.

Rozdanie certyfikatów

15 minut

Podsumowanie szkolenia i rozdanie certyfikatów.

 

<< Aktualności

infotekafundacjafk
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej. zamknijzamknij