Po raz 10. rozpoczął się konkurs na najlepiej sporządzone raporty społeczne.
Celem konkursu jest szerzenie idei raportowania niefinansowego i pokazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Jury wyróżnia firmy, które podejmują dialog z interesariuszami i w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny prezentują swoje dokonania w publikowanych raportach. Firmy mogą poprzez stronę http://raportyspoleczne.pl/ zgłaszać przygotowane przez siebie sprawozdania niefinansowe. Nabór publikacji w 10. edycji konkursu Raporty Społeczne potrwa do końca lipca.
Konkurs Raporty Społeczne to pierwszy taki konkurs w Polsce, który pozwala ocenić sposób ujawniania danych niefinansowych, obejmujących tak zwane czynniki ESG, czyli kwestie dotyczące środowiska, społeczeństwa i ładu organizacyjnego (E – environmental, S – social, G – governance). Zwycięskie raporty wyłaniane są w kategoriach: nagroda główna i najlepszy debiut, o której decyduje jury ekspertów; nagroda jury dziennikarskiego; nagroda internatów. Przyznawane są również wyróżnienia
Organizatorzy - Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firma doradcza Deloitte
Federacja Konsumentów udzieliła konkursowi patronatu.
<< Aktualności